Tuesday, January 22, 2008

kunjungan dari geng Kelab kereta

Bertemu kembali...

Malam tadi kat gerai aku..geng-geng kelab kereta aku dtg buat TT...kat gerai ku...special guest dari Kelang ...En. Mawi dengan wife dia dan Azreean & wife pun turut serta..welcome !!

Semlm aku baru start balik meniaga setelah aku bercoti 4 hari heheh...ada urusan kat Kuala Lumpur..


Flyer TT mlm tadi yang disebarkan melalui laman web http://www.protonclub.com/, kelab kereta yang paling aktif yang aku join hehe....


Adalah sikit diaorang snap photo maklumla diorang semua tu photog yang dah sampai level pro..tunggu yer nanti aku kasi upload semua photo tu...click!! pap!! meriah sungguh kat gerai aku mlm tadi..ade le pelanggan aku tanya,sapo tu? aku ckp wartawan tu ..masuk surat kobar ni .hehehe

Aku nak tambah le sikit gambar2 dolu gerai burger aku di awal pembabitan perniagaan ni..

1st year punya gambar



gambar terkini keadaaan gerai

No comments: